Wednesday 14 November 2007

THE EARLY YEARS



Here's my very first Scrapbook page with pictures of me in Kindergarten. It was a special day in which we welcomed Spring at school. My older sister Elena made me a yellow butterfly costume for me because that was my favorite color
I used flower foam to embellish on side of the page and make it look like a garden. I also added flower buttons to one picture. I stamped the title using the Plain Jane Aphabet from See D's stamps using the Whispers pens in pastel colors to match the colors of the bacground. I also added a little bee and a dome sticker. I put a small mini book in one side which has a flower cover and it's kept close by a gold metal butterfly which was part of another earring.I used a small brad to keep the butterfly in place. Inside the mini book I wrote some more journaling and the song we sang that day.


Aqui podran ver mi primera pagina de scrapbook con fotografias de mi en el jardín/nido o parvulario. Ese dia fue especial ya le dimos la bienvenida a la primavera en el colegio. Mi hermana mayor Elena me hizo el disfraz de mariposa amarilla ya que ese era mi color favorito. Utilizé flores de fomis para adornar un lado de la página y hacerla como un jardín. También añadí botones en forma de flor a una de las fotos. Estampé el titulo usando los sellos de See D's de la colección del alfabeto de Plain Jane y los plumones Whispers en colores pasteles para combinar con el fondo. También agregé una abejita y pegatina. Coloqué un mini libro en uno de los lados el cual tiene una flor en la portada y se mantiene cerrado por una mariposa de metal dorada que era parte de otro arete que desarmé. Utilizé un pequeño "brad" para mantener a la mariposa en ese sitio. Dentro del mini libro pusé mas anecdotas de esse dia incluyendo la canción que cantamos ese dia.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Collage of My Macramé Bags

Collage of My Macramé Bags
Made when I was in Peru