Friday 23 January 2009

Blog candy


Here is the pic of my 1st blog candy for this year. It's open to anyone and I will post international. All you need to do is leave a comment here and put a link on your blog telling about my blog candy. I'll keep this post up until then and all the new posts will be under this one. I will draw a winner on Friday 23rd of this month.
Have a great day!

Aqui esta mi primer blog candy de este año. Cualquiera puede participar y voy a hacer el envio internacional si la ganadora no vive en el Reino Unido. Todo lo que tienen que hacer es dejar un comentario aqui y poner un link en sus blogs sobre este blog candy. Tendre este post como el primero hasta la fecha del sorteo y los nuevos posts los haré debajo de este. La ganadora sera sorteada el dia viernes 23 de este mes. Que tenga un lindo día!

143 comments:

Nessie said...

Thanks for giving us the chance to win such fab candy Ana!!!!

Michelle's Blog and Cards said...

Hi Ana
I have been following your blog for a while, and have only today learnt how to link other people's blog to mine - I'm so happy now as I will be able to view all my favourites at the touch of a key.
Please enter me into your candy draw - Happy now year.
Michelle

pescbrico said...

I will win it for sure you will pick someone at my birthday! :) Thanks for the chance to win! :)

Linda . J said...

Great blog you have, I shall add you to my blog at
http://pinksandlilacs.blogspot.com/
Thanks for this chance to win your fab blog candy
Linda (Pinklilac)

Gaby Acosta said...

WOW que lindo se ve todo Ana, en cuanto haga un nuevo post lo subo.

Tu tarjeta del amor esta linda, tu siempre tan adelantada.

Un beso.

Anonymous said...

Ana
Muchas gracias por dejarnos participar. El lunes pongo ela rtículo y el link para que vengan a verte

Un besote

Cheri said...

Ooooooh, pretty papers! Pretty pretties! Thanks for a chance to win them! I've linked you at The Paper Freak.

Debbie said...

Hi Ana - how kind and generous are you to give away such gorgeous candy...thank you for the chance to win it. :) :)
Have popped your link in my side bar. :)

xxDebbiexx

Debsydoo said...

lovely candy and blog, would love to have chance to win.

hugs Debs

Dawn said...

Ana this is wonderful blog candy - will add the link ASAP

Hugs
Dawn
xx

Powerful Search Engine said...

Hello Ana first time I have visited your blog. I came via Dawn's blog crafty ramblings. Great candy I will post it on my blog now! Pascale :)

Cassie said...

Hi Ana! I found your blog over on "crafty Ramblings". This is a lovely assortment of goodies that you have! I have blogged about your candy on my "giveaway post". You can see it here. Thank you!

Dawn said...

Hi Ana, great candy! Quick question, do you happen to have a quilling pattern for a stork delivery or baby stroller? I looked all over and I really do not need a kit, just the pattern:)

Have a great week!

Lorraine A said...

Lovely candy Ana :-) I ll post links on my blog right now :-)
Lorraine

Helena (Gvendalen) said...

Thanks for giving us the chance to win such fab candy!
My Link http://oceanofimaginations.blogspot.com/2009/01/two-blogg-candy.html.
Helena

Dawn said...

Ana just wanted you to know I figured out how to make a quilled stroller without a pattern. I'll post it later this week:) and I posted a link to your blog candy;)

Bunny B said...

Nice candy! Thanks for the chance. I've linked: http://bunnymoney9.blogspot.com/2009/01/win-candy_11.html
bunnybx at gmail. com

Denise said...

Oh Ana how kind and generous of you! These look as lovely as your cards and jewellery.
Hugs
Denise
oxoxox

Crafting Queen said...

Hi Ana, have put your candy on my side bar. Thanks for the comment, trying to rest.

Sena said...

This is lovely candy! Thank you! I have you linked at http://senalovescandy.blogspot.com/2009/01/crazy-candy.html
sena.sagani[at]gmail[dot]com

Jacilynn said...

Great Candy!! Thanks for the chance to win! i've linked you

Anonymous said...

Great candy!!! Happy new year and I can't wait to see more of your work!

XOXO
Sara

Cecilia said...

Hola Ana, no me pierdo tu blog Candy. Ahora dejare un enlace en mi blog.
Besitos.

Anonymous said...

Hola Anna, encontré esté blog a través de un link en el espacio de una amiga y tengo que decirte que haces unas cosas preciosas y sobre todo, ¡Eres muy generosa¡ Es muy bonito por tu parte que decidas sortear y encima enviar ese material que has puesto en esta entrada.

Gracias por la oportunidad de ganar tan lindas cosas.

Edleen said...

mmm...Yummy!

hope you're doing well Ana :)
have a good week!

*Meg Larsen* said...

Thanks for the chance!

Blogged:

http://megmagic.blogspot.com/2009/01/scrapbook-giveaways.html

Anonymous said...

Ya dejé ayer le link
Suerte a la ganadora y espero que sea yo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Besotes

Wiszka said...

Lovely candies, it's great that I have chance to win:) my blog is http://tworczyswiatjenifer.blogspot.com/

Magda Łuczak Art said...

mniam :) very nice candy :)

http://wolnachwila.blogspot.com/2009/01/blog-candy-u-ewonne.html

Natalia said...

Hello
Great candy:)
Thanks for the chance to win.
Goodluck everyone.

Greetings and hugs.

Lesli said...

You're so sweet to do a give-a-way. I hope your new year is the absolute best!!!

Patricia said...

hola como estas te cuento qwue soy de Argentina tu blog es muy lindo y estoy contenta de haberlo conocido por supuesto me apunto en el sorteo espero tener suerte
besos

~Vittory~ said...

Hi Ana! Gorgeous blog candy! I would love to try to win! I've added link on my sidebar telling people about your blog candy!

Mireille said...

hey sweetie!!! thanks for lasts years inspiration.. hope this year you will feed my eyes again with your lovely creations!!

Anonymous said...

Great blog and great Candy!
Info about it is already posted on my blog :-).
http://vivairaku.blox.pl/html

Anonymous said...

Hiya Hunni! what a lovely blog you have! ooo i love your candy looks yummy hehe! carly xx

Jesi said...

Mi blog es http://jesiscrap.blogspot.com/ y ya puse un link a tu candy... gracias!!!

Katarynka said...

Hello! I'm from Poland but your blog is great! Fantastic candy. good luck everybody:)) Katarzyna http://chocolatdamelie.blogspot.com/

Maria said...

Hola Ana,
gracias por este blog Candy!! te cuento que soy de Argentina , saludos!
http://azzolinas.blogspot.com/2009/01/blog-candy.html

Belinda said...

Hola Ana!!
Es la primera vez que visito tu blog pero me ha encantado!! Que cosas mas bonitas haces!! Yo estoy empezando en el scrap y me encanta :)
Haber si tengo suerte en tu blog candy :)
Besos desde España!!
Belinda

Andrea said...

Hola!!! gracias a este blog candy, conozco tu blog y me alegra haberte encontrado ya que tus trabajos son muy lindos. Te agregaré además a mis favoritos para visitarte a menudo, te invito a pasar por mi blog: scrapfeliz.blogspot.com, es humilde porque aquí en Argentina no contamos con mucho material especializado pero me he enamorado del scrap y trato de arreglármelas adaptando materiales. Saludos y gracias por el blog candy!!!

Melanie @ Whimsical Creations said...

Fabulous blog Candy. Added your link to my sidebar.

=) melanie
http://melaniescrafts.blogspot.com
melanieadey at hotmail dot com

The Vannoy Family said...

Feb. 23 is my oldest son's b-day! Special day! You now have a "link with me" in Texas! Thanks for sharing!

sofialonso said...

Tienes cosas muy lindas, felicidades.

Unknown said...

Hola Ana. Me encantan tus trabajos. No tengo blog, así que no puedo linkearte, pero aún así no quería dejar pasar la oportunidad de fecilitarte.
Gema

Michelle's Blog and Cards said...

Hi Ana - thanks for visiting my page and I have added a message on my page letting people know of your blog candy and also a link - Michelle

Laura said...

Que preciosos trabajos haces Ana!!!

Soy de argentina y hace poquito empece con esto del scrap, pero me fascino, como te comenta Andrea por aqui no hay casi nada de material asi que nos vamos arreglando con lo que podemos encontrar.

Gracias por la oportunidad de Ganar tantas cositas bellas!!!

Besis!!!

gillyflower said...

hiya
sorry haven't been around much lately
just thought i would pop in to say hello
gill

Jodi said...

Thanks for the chance to win this great candy! I've linked your giveaway in my blog on the right side bar under blog candy giveaways (http://jodimommyto4.blogspot.com).

María José said...

Hola Ana me apunto y te cuelgo en la entrada izquierda de concursos de mi blogs.Felicidades.Besitos.

mesonero68@gmail.com

Cristina said...

Hola!
yo también me apunto, y te pongo en mi blog ahorita mismo.Besos!

AbcHobby.it said...

Hi, great candy! thanks for the chance to win!
I've left a link on my candy box!

hugs elisabetta

Karen said...

Me apunto yo tambiénnnn, que cosas tan bonitas haces, yo recién empiezo en este mundo bloguero, que lindo encontrar a una compatriota.
Felicidades y ya pongo un enlace en mi blog!!!
Un besote...

M@risk@ said...

Lovely give-away you have in mind for you blog readers. You created beautiful Valentine cards. TFS

Eva Sanz said...

Hola Ana llegue aqui por la publicacion de tu blog candy y decidi apuntarme. No sera la ultima vez que te visite.
Besos y gracias por tu generosidad

Xioe said...

Hola ana!!! encontre tu blog gracias al de una amiga... me gustaria mucho participar... saludos y lindo dia...
Xioe
xmmch@hotmail.com

Sofita said...

Hola Ana!!!
Tengo que decirte que me encantan esos pendientes que haces, y también la postal en color rosa. Bueno ya he puesto una entrada en mi blog comentado tu blog candy.
Un beso

LISBETH said...

HOLA,ME A GUSTADO LO QUE HE VISTO A TRAVEZ DE ESTA VENTANITA,LAS TARJETAS ESTAN MUY LINDAS,TE FELICITO,SALUDOS DESDE MI HERMOSA VENEZUELA¡¡¡¡

miodo_oka said...

Hi Ana!

Very nice candy :)

http://bibelociara.blogspot.com/2009/01/candy_13.html

migot77

Anonymous said...

This is fantastic! I shared it with my readers:

http://comfortjoydesigns.blogspot.com/2009/01/enter-with-me_17.html

Deborah @ Comfort Joy Designs
comfortjoydesigns.blogspot.com
comfortjoydesigs{AT}gmail{DOT}com

Ana Isabel said...

Hola bonito blog, lo estoy conociendo y me ha encantado...

Nile e Richard said...

Olá Ana,boa noite.
Venho em visita,mas gostaria de participar do seu sorteio,já está postado no meu blog de mimos. Espero poder apreciar os seus trabalhos muitas vozes.
bjtos.Nile.

NinesArt said...

Hola! Gracias por este blog candy, te pondré en mi blog, soy de Argentina y me encantará participar.
Te invito también a visitar el mio, recién estoy empezando, esto del scrp es un vicio.
Un saludo!

isa & marta said...

Apuntame para el sorteo amiga.Sontan lindos los premios.

janil said...

Qué lindo blog! Me apunto al sorteo y luego hago un post para compartirlo!
Gracias por la oportunidad!

Voy a continuar mi visia a tu linda casita....

KV Creative Designs said...

Great Candy that will not add to my waist line! Love IT! Thanks for the giveaway!

Happy New Year and Artful Blessings,
Kathryn

P.S. Stop by my blog for my Blogiversary giveaway!

Unknown said...

Hola. Te acabo de descubrir y me ha encantado tu blog. Yo quiero empezar a hacer scrapbooking y seguro que tu regalo me viene muy bien. Aqui te dejo el enlace de mi entrada http://margon-margon.blogspot.com/2009/01/y-ms-sorteos.html
Un saludo desde España
Silvia

Anonymous said...

Your candy is fantastic!
Thanks for a chance to win it!
Posted about your candy in my blog http://fancyscrap.livejournal.com/18309.html

Wish you a creative New Year!
Oxana

Luz said...

Precioso blog , ahora mismo coloco un link, a ver si tengo suerte y me lo llevo.
Besitos.

Lunas Violetas said...

Me apunto, que genial un sorteo, yo también estoy de sorteo, te publico ahora mismo

Татьяна Шаргородская said...

Hello! What's a candy! I've made a post about it in my blog: http://scrapmooooon.blogspot.com/2009/01/23.html. Thanks for a chance to win!

Tanya

Kim said...

I would love to win this for a scrapbookin' girlfriend of mine!

Conchi said...

Hola!!
Acabo de descubrir tu blog, y me encantó un collar. Que vício.
Me apunto a tu blog candy. Muchas gracias por dejarnos participar.
Besotes

Pili Marcela said...

Hola Ana, descubrí tu blog a través de otro que anunciaba tu candy, me encantó, pasaré seguido, anuncio tu sorteo en mi blog y me apunto!
Un beso desde Buenos Aires

Claudita said...

Hola Ana, llegue por medio del blog de Belinda, y la verdad es hermoso lo que haces, me quiero anotar para tu sorteo, lo unico que no entendi bien los pasos, bueno espero te sirva, te dejo un beso

la chio said...

hola! quiero participar en tu sorteo! yo soy de argentina ojala pueda participar! me encantaria conocer peru tu pais natal!
bueno mi mail es chio-chio5@hotmail.com
besos
la chio

Unknown said...

What a great blog u have and lovely candy too. I put yr link on my blog.
hugs#Lucia

Anonymous said...

Hola Ana,
he visto cosas preciosas en tu blog!! gracias por compartirlas y gracias por este blog candy. Pondré el link en mi blog de inmediato!!
Saludos desde España
Mayte

Adribel said...

Hola Ana!
Qué bonito tu blog!! Y muchas gracias por compartir este generoso Candy!!! Espero tener la oportunidad de ganar, ya que nunca he ganado un sorteo. Soy mamá de dos nenas y vivo en Argentina. Mi blog es azucarmarron.blogspot.com
Me llevo tu link para visitarte más seguido, cariños y Feliz 2009!!!

Azul Bastos said...

hola! se ve muy bonito todo, quiero participar!jeje!...esta precioso tu blog! saludos desde Argentina!

Deizee said...

Hi! Your candy is fantastic!
Thanks for a chance to win it!
Posted about your candy in my blog:
http://deizee81.blogspot.com/2009/01/23.html

puesta de sol said...

HOLA ANITA, APUNTAME EN ESTE SORTEO UN BESO

AliMayes said...

Great candy Ana! I'll put you on my blog.
Ali xx

ViolaMoni said...

Grat candy!Thanks for the chance to win it!I link it on my blog!

Gabyta said...

oooooo que hermoso todo!!!!
me encantaria participar, espero tener suerte!
que hermosas cosas haces
besos

de quien son las inquietas manitos???? said...

Wow !! que lindo todo ... si yá me imagino lo que podría hacer con ello jijijij ... un preciosos set que será todo un tesoro para quien lo reciba ... espero tener suerte .. jijij !!!
... mi blog es inquietasmanitos.blogspot.com , ahí puedes ver lo que hago y encontrarás mi mail .. por si la suerte me acompaña jijij ..
... saludos desde Chile !!!!!
.. bye !!!

Susi said...

Hola me dio gusto conocer tu blog atravez de otro blog Soy de Cordoba Argentina me anoto para el sorteo un beso. mi blog es http://mividaentrelanas.blogspot.com

Jorgelina said...

Hola!!!
Gracias por este sorteo...me encantaria participar.
Tu blog esta muy bueno y realizas trabajos muy creativos.
Te dejo un beso.
http://todassomosreinas.blogspot.com/

Алена Кинчерова said...

Wow, your blogcandy is amazing !!! That's so sweet of you. I've put a link on my blog :) http://alyona4.blogspot.com/2009/01/23-na.html

Anonymous said...

Hola Ana.
soy concha
no conocia tu bloq pero me lo j¡he apuntado en favoritos, me ha gustado y te seguire visitando, yo no tengo, pero te dejo mi correo
saludos

concha
jofrali8@yahoo.es

Rosa said...

felicidades por tu blog, y decirte que has preparado un regalo fantástico. Te pondré en mi blog.
Gracias

Saetta said...

Hi Ana!!
What wonderful candy! Thanks for a chance to win. I put a link to your page from mine.

Montse said...

hola!
acabo de "descubrir" tu blog y la verdad es que tienes cosas preciosas!
y lo del candy blog está genial :) ya puse una entrada en mi blog de scrap ^^
un saludo y q tengas un buen dia

Jamochka said...

Hello Ana. Your candy is so sweet, Hope, I will be lucky to win. Anyway, thank you for giving a chance.
There is a great problem to get so nice paper in my country.

Alice said...

Hi! Nice blog candy and very beautiful cat :) I put a link about your blog candy to my candy sidebar!
See you!!!!
Alice

Anonymous said...

Great Candy, thanks for the chance to win. I have placed a link on my sidebar for your candy. Krista P

terriavidreader (IN-USA) said...

YUM I love blog candy and sharing about candy too: Check out my site:
http://triesmakingcards.blogspot.com where I've listed your candy.

А@A said...

Wow Great Candy
Thank you for the chance to win
I've posted your link in my blog
Thanks again

Laurix said...

¡¡Felicidades!! Me encanta la idea, me apunto al sorteo. Ya te he puesto en mi blog! :-)

Lina said...

Hola,

Me ha encantado conocer tu blog. Deseo participar en el concurso. Mi blog es: http://puntosapunto.blogspot.com/

Ahora mismo voy a enlazarte en él.

Besos.

Airun said...

Gracias por esta oportunidad que nos das de poder participar en este sorteo.
Besitos y hasta pronto.
Estaras en mi blog para que te pueda visitar mas gente

Alex said...

Great blog candy Ana!!! *STAMPIN HUGS* ALex

Alex said...

Forgot to say, you are linked in my sidebar and have been for awhile now :-)!!!

*STAMPIN HUGS* Alex

Unknown said...

Hola, haces cosas preciosas y me gustaría entrar en tu sorteo. Saludos
mibalconcito@gmail.com

Riina said...

Thanks for the chance to win this blog candy!

- Rhynah

caska said...

Hola!!
Es la primera vez que visito tu blog y me encanta!!. me agrego al sorteo y ahora mismo voy a enlazarte en mi blog =^___^=.

Queen of Scraps said...

Thanks for a chance to win here. I am having my first giveaway ever, so check out my blog too!

Graciela said...

Hola soy Graciela que lindos aros y collares haces me gustaron las carteras!!! son mi debilidad!! la verdad muy lindos tus trabajos y me anoto en tu sorteo gracias por dejarme participar y espero tener suerte!!! jajaja casi nunca la tengo pero bue un gusto conocerte y conocer las cosas que haces!! Espero me visites en mi casita como le digo a mi blog..un beso y un abrazo desde Argentina!!

Graciela said...

Me olvide mi casita es crochetlibre.blogspot.com

Anne said...

Wow Ana, just came across your blog. Thank you so much for the chance to take part in your blog candy and I've linked you to my sidebar xx

Anonymous said...

I don't even have a blog so I can't try to win this awsome candy..
But your works are very beautiful so I'll back here soon!
Vera (dancing.lady@ymail.com)

Safiro said...

Vaya se ha apuntado muchísimas gente, a ver si teng osuerte ji ji, me encantaría participar, tienes cosas preciosas en tu blog!

Un beso guapa y te seguiré visitando!

Espacio Crochet said...

Hola! Me gustaría mucho participar. Todo lo que haces es muy bonito. Ahora te anuncio en mi blog. Un saludo desde España

kreativeimagination said...

Awesome giveaway. Thank for giving a chance to be a proud owner of them. syeda_lubabah@hotmail.com

irina said...

hola guapa desde españa, me apunto a tu concurso.
besos

Unknown said...

me apunto corriendo!!!!ya te postee y aqui estoy dejando un comentario. Un besazo desde españa!!!

*AnGy* said...

¡¡Hola guapa!!,qué maravilla,yo me apunto! ^^ a ver si hay algo de suerte..:)
Te anuncio en mi blog!!! (a la derecha se verá)
muuuuuuuak

Chrissie said...

Hi Ana, what generous candy.
I've added your link to my Blog Candy sidebar.

janil said...

Me apunto!!! Esta noche lo posteo!!!!

Qué cosas más bonitas...!

Gemma said...

Que cosas mas bonitas que tienes en tu blog!!!!!
Me apunto encantada porque aunque hay mucha competencia, jejeje, me gustaria ganar este precioso sorteo!!!!

Un saludo!!!!

Rebecaii - Silvia said...

Hola saludos desde españa
Me gustan muchos las manualidades pero sobre todo la bisuteria y los conjuntos que haces.
Saludos

Evelyn Daihana said...

Me apunto a tu sorteo!! Ya está el link en mi blog. Besitos!!!

Jess said...

anna, gracias por la oportunidad para participar en un sorteo de cositas tan lindas. Besos desde México. tienes un blog precioso.

Jess said...

Perdón, mi blog es http://historiasenconserva.blogspot.com y ya dejé el link

♥ meninheira ♥ said...

Es un sorteo precioso, a ver si tengo suerte :)

Te linkeé aquí: http://bloguerosconilusion.blogspot.com/2009/01/otra-remesa.html

Un besito y gracias

Inmaclamir said...

HOLA ANA TIENES UN LINDO BLOG¡¡ ES PRECIOSO TODO LO QUE TIENES, VOLVERE PARA VISITARTE, AH¡.. Y ME APUNTO A ESE GRAN SORTEO¡¡PRECIOSO¡¡UN BESOTE MUUUUU GRANDE¡¡¡¡¡

elblogdeclamir.blogspot.com

Katarina said...

Hola

I've written about your candy on my blog. Thanks for the chance.
Hasta luego.

kamadesign

ESTHER said...

HOLA!YO NO SE HABLAR INGLES, PERO SUPONGO QUE TU ME ENTENDERAS. ME APUNTO A TU SORTEO UN BESO MUY GRANDE. :) DESDE ESPAÑA

Mommyhood is Thankless said...

Thank you for sharing!

I blogged about this candy: Here

mommyhoodisthankless{AT}gmail.com

sandraloves said...

Muchísimas gracias por dejarnos participar y ser tan generosa.
Un beso enorme.
Me apunto
pioloves@yahoo.es

Artesanias Kalen said...

Hola Ana!!!
Me encanto tu blog es muy Bello!!! Felicitaciones!!!
Soy de Mendoza - Argentina y me dedico a las artesanias en general (decoupage,modelado en cartón y papel y ultimemente he incurcionado en la bujuterie)
Te dejo mi blog para que lo visites
artesanias_kelen@hotmail.com
Un beso.
Tita

Nuria said...

Hola Ana! tienes un blog precioso. Te pongo un link en mi blog! un beso

Palillo,Ganchillo...siempre said...

Me encantan estos concursos y todo lo que haces también, es de sorprenderse lo que se pueden hacer con las manos, ¿verdad? Saludos desde Bolivia

Farbalà said...

jo encontre este bloc de casualidad! Que cosas más lindas que haces!

Encantada de haber pasado por aqui

dafne.

Happy Crafter said...

Hi Ana, Thanks for the chance to win your lovely candy :)
I have linked you in my candy bar top right :)
Val xxx

Ivolina said...

Veri cute candy.
My link

María Isabel said...

Que lindo tu blog quisiera participar en el sorteo.
javasa4@hotmail.com
Cariños Maria Isabel

Genny Garcia said...

Hola Ana creo que soy la ultima en enterarme, un saludo, felicitaciones y seguire visitandote, gennyysusamigas.blogspot.com

Ana Baird said...

A big thank you to everyone for joining and I'll be doing the draw shortly. Good luck!
Muchisimas gracias a todas las participantes y haré el sorteo muy pronto. Buena suerte!

Virág Éva said...

Thanks for the chance!

Louisette said...

Lovely blog, greeting from Belgium Louisette passion golden retriever, cats, scrap, fotos land links likasi + Melody fotos in thailand, vertpomme, patpo,

Jessie said...

Search information in relation to hostels in Mendoza and other types of room for rent, make an online booking for the accommodation of your variety, and get valuable information for your travel to Mendoza.

Hostels in Mendoza

bsh said...

I’ve recently started a blog, the information you provide on this site has helped me a lot. Thank you for sharing this article and spending your time.


Fine Woodworking Plans

Related Posts with Thumbnails

Collage of My Macramé Bags

Collage of My Macramé Bags
Made when I was in Peru